Kurz: Vstup do světa ecommerce; Jak na vlastní úspěšný e-shop

Jedinečný komplexní kurz pro rozjezd vlastního úspěšného e-shopu.

Termíny:

  • 19. 2. 2024 - 26. 4. 2024 - realizován
  • 22. 4. 2024 - 28. 6. 2024 - realizován
  • 23. 9. 2024 - 29. 11. 2024 - právě probíhá
  • 20. 1. 2025 - 28. 3. 2025 - přihlašujte se na stránkách portálu MPSV do 20.12.2024!
  • 21. 4. 2025 - 27. 6. 2025
  • 22. 9. 2025 - 28. 11. 2025 
20 222 Kč
Dostupnost: Skladem
Kód: 45
Kurz: Vstup do světa ecommerce; Jak na vlastní úspěšný e-shop

Detailní popis produktu

Chcete začít podnikat v ecommerce a rozjet vlastní úspěšný e-shop? A chcete to udělat pokud možno přímou cestou k růstu, bez slepých uliček a testování, co funguje a co ne? Máte spoustu otázek k celému tomu procesu a tak úplně nevíte, kde se zeptat? Pak je kurz pro vás naprosto ideální volbou.

K úspěšnému podnikání s e-shopem nestačí si ten e-shop prostě jen tak naklikat na e-shopové platformě. Ano, naklikat e-shop si určitě zvládnete sami. Tajemství, které vám pomůže minout slepé uličky, je v tom vědět, jak to nastavit, vyladit a připravit. Co je nezbytné a zákonem požadované, co pomáhá zvyšovat konverze a nosit nové objednávky. Co určitě musíte na e-shopu mít, aby byl pro zákazníky důvěryhodný a chtěli na něm nakupovat. A co naopak dělat nemáte, protože si tím škodíte. 

A to pořád není všechno. I když už budete mít e-shop připravený, sám od sebe fungovat nezačne. Musíte vědět nejenom to, co budete prodávat. Musíte také vědět, komu to budete prodávat, kdo jsou vaši zákazníci a jak mluvit řečí jejich kmene. 

A pak byste také měli vědět, jak to udělat, aby se o vás dozvěděli. Jak umixovat marketingový mix a svou strategii, aby to pro vás bylo realizovatelné, dostupné a fungovalo. Jak nastartovat růst e-shopu i bez velkých investic do reklamy. Jaké máte možnosti a co je v praxi osvědčené.

A správný mix výše uvedeného je to tajemství toho, proč jdou některé nové e-shopy rychle kupředu, rostou a expandují, a jiní ne. A tento kurz nabízí vše výše uvedené.

Obsah a struktura kurzu

Kurz je členěn na tři části. 

Strategické workshopy před stavbou e-shopu

Než začneme tvořit samotný e-shop, je nezbytné ujasnit si základní strategické otázky a připravit se na způsob, jakým budeme e-shop plnit a jak na něj tvořit texty. Každý z workshopů proběhne živě online, předpokládaná délka 2 hod. 

1. Workshop zaměřený na to kdo - co - komu

Workshop využívá koučovací principy a jeho obsahem je:

  • Vím, co prodávám. Identifikace silných stránek a konkurenčních výhod plánovaného sortimentu. Určení jedinečných vlastností, výhod, přidané hodnoty. 
  • Znám své silné stránky. Určení vlastních silných stránek a konkurenčních výhod, které se promítnou do strategie celého e-shopu. Práce se slabými stránkami a objevení cesty k jejich odstranění.
  • Cílová skupina - kdo bude můj zákazník, jaké jsou jeho hlavní charakteristiky, vlastnosti. Jaké jsou jeho potřeby. Jaký je jeho způsob komunikace.
  • Mapování konkurence - identifikace konkurence, mapovaní jejích silných a slabých stránek. 
  • Doprovodné materiály: pracovní listy.

 

2. SEO optimalizace

  • Co je SEO optimalizace, jaké jsou její výhody.
  • Proč integrovat SEO do e-shopu už od samého začátku a jak.
  • Jednotlivé nástroje SEO - představení, možnosti, jak s nimi pracovat a jak je integrovat a implementovat do e-shopu spolu s praktickými ukázkami. 
  • Nástroje AI (umělé inteligence) a jak je využívat při aplikaci SEO na e-shop.
  • Doprovodné materiály: pracovní listy.
  • Účastníci kurzu dostanou jako bonus mou Příručku SEO pro začátečníky v pdf s bonusovou výzvou "Jak na obrázkové SEO". 

 

3. COPY pro e-shopy

  • Praktický workshop zaměřený na to, jak psát, aby to zákazníky bavilo a nakupovali.
  • COPY pro jednotlivé typy textu - mikroCOPY, nadpisy, popisy produktů, informační stránky, text na homepage.
  • Praktické ukázky a tvorba svých vlastních textů pro e-shop už v rámci workshopu.
  • Propojení se SEO.
  • Použití nástrojů AI (umělé inteligence) při psaní textů pro e-shop (popisy produktů, titulky, blogové články apod.)

 

Samotné nastavení e-shopu

E-shopy budeme nastavovat na dvou platformách - Shoptetu a Eshopu-rychle. S oběma platformami mám bohaté zkušenosti a jsem přesvědčena o kvalitě. Na začátku prodiskutujeme možnosti, rozdíly a výhody jednotlivého řešení tak, aby si každý účastník kurzu mohl zvolit řešení, které mu bude nejvíc vyhovovat. 

Samotné nastavování proběhne v rámci 5 setkání, která proběhnou online živě. Společně půjdeme krok za krokem tak, abyste po každém semináři měli nastavené, co je potřeba. Tak je zajištěno, že kurzem projdete tak, že po jeho ukončení budete mít funkční e-shop a budete moci začít prodávat. Časová dotace každého každého workshopu je 3 hodiny.

1. Základní nastavení e-shopu

  •  Výběr a nastavení e-shopové šablony, výhody a nevýhody horizontálního menu. Možnosti nastavení jednotlivých šablon, práce s nimi.
  • Práce s administrací.
  • Barevné ladění e-shopu, výběr a nastavení barev.
  • Nastavení loga a favicon.
  • Kontaktní a fakturační údaje napříč e-shopem.
  • Nastavení zobrazení jednotlivých funkcí e-shopu. 
  • Nastavení patičky. 
  • Nastavení způsobů dopravy.
  • Nastavení způsobů platby.

2. Práce s produkty

  • Založení produktu a jeho nastavení, dostupné možnosti,  vč. možností nastavení SEO parametrů. 
  • Varianty produktů.
  • Vyhledávací parametry produktů a příplatkové parametry.
  • Skladové hospodářství - nastavení skladů, varianty zobrazování skladu. 
  • Nastavení filtrace.
  • Podobné a související produkty. 
  • Kategorie a práce s nimi. 
  • Strom kategorií.

3. Práce s objednávkami

  • Objednávkový proces.
  • Nastavení objednávek.
  • Fakturace a její nastavení.
  • Automatická avíza a práce s e-maily zákazníkům. 
  • Práce s objednávkou, její vyřízení.
  • Různé varianty, které mohou v praxi nastat a jak je vyřešit.

4. Ostatní nastavení, dokumenty a legislativní požadavky

  • Obchodní podmínky.
  • GDPR.
  • Cookies lišta a její nastavení.
  • Stránky O nás, Doprava a platba, Kontakty. 
  • Blog a psaní blogových článků.
  • Fotogalerie na webu.
  • Hodnocení produktů.
  • Slevové kupony.
  • Vyskakovací okna a další způsoby, jak informovat návštěvníky webu. 

5. Měření a propojení na ostatní aplikace

  • Google analytics + Google Search Console - základní měřící nástroj. Založení účtů v těchto systémech a jejich nastavení. Propojení na e-shop. Základní orientace v prostředí analytik a možnosti, jak využít analytiku pro další práci s e-shopem.
  • Hotjar - nastavení a napojení na e-shop.
  • Sociální sítě - nastavení widgetů na e-shop, propojení se sociálními sítěmi.
  • Facebook Business Manager - jeho vytvoření, vytvoření měřícího pixelu a napojení měřícího kódu na e-shop, včetně kódu CAPI a jeho nastavení.

 

Strategické workshopy před spuštěním e-shopu

V této závěrečné části se zaměříme na možnosti, které máme a na sestavení naší vlastní marketingové strategie. Proběhnou dva praktické workshopy - živě online. Časová dotace na každý workshop jsou 2 hodiny. 

1. Sociální sítě

  • Jak mohou sociální sítě pomáhat při růstu e-shopu.
  • Které sítě jsou dostupné - FB, IG, PI, YT, TT, LI. Jaká je jejich charakteristika, jaké se na nich pohybuje publikum, jaká jsou specifika. 
  • Které sítě jsou pro vás vhodné, jak to poznat. 
  • Výběr té pravé sítě pro váš e-shop.

2. Jak vytvořit marketingovou strategii s minimální investicí

  • Jak uchopit propagaci e-shopu po jeho spuštění.
  • Jaké jsou možnosti propagace s minimálním náklady.
  • Zbožové srovnávače - k čemu jsou dobré, kdy jsou pro nás vhodné a jak k nim přistoupit.
  • Prodej přes prodejní tržiště typu Alza, Mall apod. - jaké jsou výhody a kdy je jejich využití vhodné. 
  • Jak si sestavit marketingový mix, které nástroje využívat a jak, abychom se na tom nevyčerpali.
  • Jaká jsou úskalí při vstupu e-shopu na trh a jak s nimi pracovat. 
  • Jak pracovat s motivací a vydržet. 

 

Harmonogram a forma kurzu

Kurz probíhá ve všech termínech stejně:

Jednotlivé workshopy budou probíhat v týdenní frekvenci, v termínech 17.00 - 19.00, případně 17.00 - 20.00 hodin. Doladění termínů vč. stanovení termínu pro online mentoring proběhne na začátku kurzu. 

Forma kurzu: 

  • Workshopy budou probíhat online živě na platformě Zoom nebo Google Meet. 
  • Ke každému workshopu dostanete návody, metodiky, videonávody.
  • Budeme mít společný prostor, ve kterém můžete sdílet své pokroky, vznášet dotazy.
  • Pravidelný společné mastermindové živé online setkání, kde budete mít možnost se na cokoliv zeptat, probrat nejasnosti a sdílet s ostatními účastníky kurzu. 

Po ukončení kurzu dostanete certifikát o jeho absolvování.

 Platba za kurz

Cena kurzu je 20 222 Kč vč. DPH. Pro úhradu kurzu můžete využít jeden ze 3 způsobů:

1. Jednorázová platba celého kurzu ve výši 20 222 Kč.

2. Platba na splátky ve frekvenci 3 x 7 000 Kč vč. DPH splatných v únoru, březnu a dubnu 2024. Pokud kurz objednáte s časovým předstihem a vyberete si platbu na splátky, můžeme se domluvit na individuálním rozložení splátek tak, aby poslední splátka proběhla v dubnu 2024. Pokud chcete režim splátek nebo jejich individuální rozložení, prosím, uveďte to při objednání do poznámky.

3. Kurz s dotační podporou Úřadu práce v rámci projektu JSEM V KURZU. Tuto dotaci můžete využít i pokud pracujete, podnikáte nebo jste na mateřské dovolené. Nutné je přihlásit se do evidence ÚP jako zájemce o zaměstnání a absolvovat min. 80 % výukových hodin. Přihlásit se musíte nejpozději 30 dní před začátkem kurzu. Vaše cena s dotací ÚP - 3 640 Kč. 

Více informací o dotaci od Úřadu práce se můžete dozvědět ZDE. V případě dotazů mě kontaktujte na tel. 774 687 150 nebo na e-mailu: podpora@tamarakucharova.cz

⬇️ PŘIHLÁSIT SE DO KURZU S PODPOROU MŮŽETE KLIKNUTÍM NA OBRÁZEK ⬇️

Na co si dát pozor při přihlašování?

  • Bezpečnější je přihlašovat se přes desktop (počítač, notebook). Na mobilu se některé části přihlášky mohou zobrazovat špatně, např. pole, do kterého vyplňujete důvod, proč se do kurzu hlásíte, je označeno jako povinné, ale nejde do něj psát. Kvůli tomu pak není možné přihlášku odeslat.
  • K přihlášení do databáze je potřeba soukromá identifikace. Tedy např. národní identita občana, bankovní identita nebo soukromá datová schránka. Pokud se přihlásíte datovou schránkou, kterou máte zřízenou jako OSVČ, tak se sice přihlásíte do databáze, ale zmizí tlačítka, kterými se přihlašujete na kurz. Oznámení o tom, že tuto datovku nemůžete pro přihlášení použít, se zobrazí v červené liště nahoře na obrazovce - lišta ale nečeká na to, až jí vypnete křížkem, ale zmizí cca po 5 s. 
  • POZOR - je potřeba povolit cookies. Jinak se může stát, že vám nepůjde přihlásit se do systému a vyplnit přihlášku. 

 

FAQ aneb vše, na co se ptáte

  • Kdy budou probíhat setkání? Budu to stíhat?

Pravidelná setkání probíhají každý týden v podvečerních hodinách. Přesný termín stanovím na základě ankety mezi všemi účastníky ještě před začátkem kurzu. Podle preferencí studentů probíhají hodiny v čase 17.00 - 20.00 nebo 18.00 - 21.00 hod. Jednou týdne probíhá i nepovinný mentoring - setkání, kde řešíme dotazy studentů, nejasnosti z probírané látky apod. Na tato setkání chodí studenti, kteří mohou a chtějí, nepočítají se do oficiální části kurzy. Tato setkání probíhají v termínu 20.00 - 22.00 hod. 

  • Co když se nebudu moct některé hodiny zúčastnit?

Pokud není možné se hodiny zúčastnit, domluvíme si spolu náhradní termín, kdy hodina proběhne. Pokud budete meškat jednu hodinu, není to problém, protože z hlediska požadavků Úřadu práce je nutné zúčastnit se minimálně 80 % výuky. 

  • Budou k dispozici záznamy? 

Ano, každé vysílání, které proběhne, budete mít k dispozici ve složce na Google Drive, kam budou mít přístup pouze členové vašeho běhu kurzu. Ve složce budou všechny záznamy i další doprovodné materiály. Nejrůznější videa, informace a doplňkové materiály budete mít k dispozici také v podpůrné FB skupině. 

  • Co když už e-shop mám, je kurz pro mě? 

Ano, zkušenosti studentů v prvním běhu kurzu ukazují, že i v případě, že již e-shop máte vytvořený, vám kurz může přinést mnoho nového. Novou inspiraci, nové úhly pohledu, jak nad e-shopem i jeho strategií přemýšlet, dozvíte se užitečné tipy pro práci s administrací, dokonale poznáte svou administraci a postupně si svůj e-shop efektivně vyladíte. 

  • Musím už na začátku kurzu vědět, co budu prodávat?

Není to nutné. Pokud potřebujete své představy probrat, k tomu máme úvodní setkání v kurzu před jeho začátkem. Pokud zatím nemáte jasno v tom, jaký sortiment chcete nabízet, nebo se účastníte proto, abyste pak mohli své zkušenosti a znalosti nabídnout jako správce e-shopu nebo virtuální asistentka, vyberete si prostě jedno téma, se kterým budete pracovat. A po projití kurzu už budete moct nabité znalosti aplikovat na jakýkoliv produkt. 

Reference aneb jaký je kurz se mnou ;-)

"Myslela jsem si, že jsem v teorii e-shopu pokročilá, ale Tamara mi ukázala, že pokročilá zdaleka nejsem. Kurz jde opravdu do hloubky. V kurzu nás čekalo velmi přátelské prostředí. Zároveň je Tamara absolutní profík. Dozvěděla jsem se mnoho nových informací a tipů, o kterých jsem neměla ponětí. Kurz rozhodně doporučuji všem začátečníkům i těm věčným, protože je vždy, co se učit."

Kateřina Guske, www.vytvorto.cz

"Kurz předčil má očekávání. Na setkáních panovala velice příjemná a přátelská atmosféra, a proto jsme se nebály na cokoliv zeptat a Tamara vždy znala odpověď, protože je ve světě e-shopů zkrátka profík."

Karolína Bencová

"Kurz hodnotím pro mne jako velmi přínosný, Tamara mi sedla i v té lidské rovině. Myslím, že byl velmi intenzivní a pokrýval velkou část i souvisejících oblastí ne pouze e-shop jako takový."

Ilona Pavlíčková, www.iporiginal.cz

"Na začátek bych chtěla přiznat, že původně jsem se přihlásila do úplně jiného kurzu, kde mi byla účast zamítnuta. Tak jsem si řekla, ok, tak zkusím aspoň ty e-shopy. Do kurzu jsem šla s tím, že se podívám jak to zhruba funguje a třeba někdy v budoucnu nějaký budu mít. Nicméně teď už vím, že dostat se do kurzu k Tamaře Kuchařové musel být můj osud. Tamara je neskutečně energetický a motivující člověk. Díky jejích radám jsem si vyjasnila, jaký e-shop vlastně chci. Do kurzu jsem vstoupila s nulovou znalostí a kurz opouštím s funkčním e-shopem. Tamara je nabitá vědomostmi a po celý kurz je do nás tlačila. Byla to dřina, ale rozhodně to stálo za to! Kurz u Tamary rozhodně doporučuji."

Monika Tuhá, www.pivotekapanisladkove.cz

"Myslela jsem si, že tvorba eshopu bude jednodušší. Otevřela jsi mi detailně oči a jsem za to moc ráda. Nastupuji od června do práce a celý koncept eshopu musím poměnit. Zatím nemám úplnou představu, co vše tam bude, ale až to vymyslím, tak podle uloženého návodu se k eshopu znovu vrátím. Určitě budu potřebovat pomoct a budu ráda, když se v budoucnu budu moci na tebe obrátit."

Eva Baďurová

"Kurz "Jak na vlastní e-shop" je skvělým průvodcem na cestě k vlastnímu internetovému obchodu. Tamara byla nejen neustále k dispozici pro jakékoliv dotazy, ale také dokázala informace podávat způsobem, který byl srozumitelný pro úplné začátečníky. Materiály kurzu jsou plné užitečných návodů, ke kterým je možné se vrátit. Možnost sdílet nápady a zkušenosti s ostatními účastnicemi navíc vytvořilo moc příjemné a inspirativní prostředí. Díky tomuto kurzu jsem získala nejen potřebné znalosti, ale i motivaci a sebevědomí k realizaci svého podnikatelského snu."

Marie Vašíčková

"Tento kurz předčil má očekávání. Moc se mi líbilo, jak byl kurz strukturovaný. Obsahoval jak praktickou část, tak přípravu, informace, tipy pro úspěch podnikání. Do kurzu jsem šla s tím, že jsem nevěděla, čemu se chci věnovat. Díky struktuře kurzu jsem si ujasnila co a proč a z ničeho mě kurz dostrkal k e-shopu připravenému ke spuštění ☺️ . Lektorka je velmi podporující a skvělá mentorka."

Kristýna Strnadová

"Pokud se chystáte založit svůj první e-shop, v tom případě je Tamařin kurz ta nejsnadnější cesta, po které doporučuji se vydat. Projdete s ní postupně celým procesem a po dvou měsících skutečně holkám vznikají úžasné e-shopy. Já osobně jsem se nacházela v jiném bodě - s již funkčním e-shopem. Potřebovala jsem ale spoustu věcí vyladit, vysvětlit, zautomatizovat. Tamara velmi ochotně pomohla a poradila. Je vždy pozitivně naladěná a s velkou dávkou energie trpělivě vysvětluje probíraná témata. Doporučuji!"

Dagmar Jindrová, www.vcelarstvijindra.cz

 

"Kurz byl pro mě velice přínosný. Byl doslova nabušený informacemi, které jsou užitečné a naprosto nezbytné pro každého "eshopaře". Dozvěděla jsem se spoustu nových věcí, které jsem zařadila i do svého běžného života. Tamara je skvělý člověk, který se pořád usmívá a má takový pozitivní přístup, který je zároveň i motivační :-) Kurz byl veden v neformálním duchu, ale přitom byl profesionální. Vždy byl prostor na otázky a to i mimo onine hodiny. Cítila jsem velkou podporu a snahu pomoci."

Věra Tománková

 

"Kurz byl pro mě velmi užitečný a překonal mé očekávání. Získala jsem hlubší znalosti v oblasti , jak si vytvořit úspěšný eshop a mohu své znalosti okamžitě aplikovat v praxi. Chtěla bych pochválit paní lektorku za její skvělý přístup a znalosti. Její přístup k výuce je velmi inspirativní a celý kurz probíhal ve velmi příznivé a příjemné atmosféře."

Daniela Sauerová

 

"Vybírala jsem mezi tímto kurzem a ještě jiným, ale tento se mi jevil jako komplexnější, což se mi potvrdilo. Jsem celkově spokojená, že se neprobíralo jen faktické zakládání e-shopu, ale i ta "omáčka" okolo (SEO, analýza, reklama...), která je vlastně pro fungování e-shopu stěžejní."

Anna Příhodová

 

"Absolvoval jsem kurz s Tamarou a jsem velmi spokojený. Kurz byl perfektní pro každého, kdo chce rozjet vlastní e-shop bez zbytečných chyb a ztrát času. Tamara poskytla detailní a praktické návody, jak nastavit, optimalizovat a propagovat e-shop. Její zkušenosti jsou cenné a díky ní mám nyní pevný základ pro tvorbu vlastního e-shopu. Doporučuji všem začínajícím e-shopařům."

Tomáš Ďurmek

 

"Celkově hodnotícím kurz jako velmi přínosný. I úplný začátečník je schopen si po kurzu postavit svůj e-shop a nastavit vše potřebné. Tamara má velmi přátelský a vstřícný přístup. A workshopy měly příjemnou atmosféru. Tamara má veliký přehled a je opravdu odborník v tomto tématu. Na všechny otázky jsem vždy dostala odpověď, i když jsem neuměla úplně popsat co myslím, Tamara hned věděla o co jde a navedla mě :). Během workshopu dávala různé tipy z praxe, což je k nezaplacení. Materiály i nahrávky z kurzu jsou dobře zpracované a zůstávají nám napořád. Je tedy možné se vrátit a znovu si je projít. Kurz předčil mé očekávání a doporučuji."

Petra Pfeiferová

"Celý kurz a vedení Tamarou bylo úžasné, hodnotné. Vše bylo srozumitelně vysvětleno krok za krokem, kurz všem vřele doporučuji."

Kateřina Zilvarová, www.krabickynapenize.cz

 

"Velice děkuji za přínosný a podrobný kurz, který mi přinesl nové rozhledy v nastavování a organizaci mého eshopu."

Jana Krepsová, www.sperky-ocel-janicna.cz

 

 

 

Reference